خرید تجهیزات صنعتی
سبد خرید

خرید بخاری گازی صنعتی

فهرست مطالب

خرید بخاری گازی صنعتی در کرج تهران و سایر شهرها

یکی از پرکاربردترین تجهیزات گرمایشی جهت استفاده در مراکز صنعتی و کارگاه ها و بطور کلی اماکن با متراژ بالا بخاری های گازی است. گفتنی است که بخاری های صنعتی در انواع نفتی، گازی و برقی در بازار موجود می باشند ولی بخاری های گازی به دلیل هزینه مصرف انرژی پایین تردر ایران از اقبال عمومی بیشتری در بین مصرف کنندگان برخوردار هستند. در صورتی که در محل کار شما امکان استفاده از گاز شهری وجود داشته باشد می توانید با توجه به متراژ فضا از میان مدل های موجود، اقدام به خرید بخاری گازی صنعتی در کرج تهران و سایر شهرها نمایید.

خرید هیتر گازی

هیترهای گازی عرضه شده در فروشگاه آنلاین تجهیزات صنعتی تولید مهیاسان از زیرمجموعه های گروه مهیا بوده و از کیفیت بالایی برخوردار می باشند. این هیترهای گازی فن دار بوده و همچنین هنگام استفاده نیاز به نصب دودکش با قطر 15 سانتی متر می باشد. در صورتی که قصد خرید بخاری گازی صنعتی در کرج تهران و سایر شهرها را دارید می توانید با مراجعه به صفحه فروشگاه تجهیزات صنعتی و مقایسه محصولات موجود اقدام به خرید کالای مورد نظر خود نموده و با ثبت درخواست ارسال، محصول مورد نظر شما به آدرسی که مشخص کرده اید فرستاده خواهد شد. همچنین این امکان نیز وجود دارد که به درخواست مشتری محصول درب انبار شرکت به مشتری تحویل گردد و بدیهی است که در این صورت هزینه حمل به فاکتور اضافه نخواهد شد.

انواع هیتر گازی مهیاسان

امکان خرید بخاری گازی صنعتی (هیتر) تولید مهیاسان در سه مدل زیر وجود دارد:

خرید بخاری گازی صنعتی

هیتر گازی مدل MGH 845 IT

فن ایرانی و شیر Tlong چین

مصرف سوخت 4.8 مترمکعب در ساعت

فضای قابل گرمایش 500 الی 900 مترمکعب

وزن محصول 87 کیلوگرم

نمایش محصول

هیتر گازی مدل MGH 845 ZS

فن زیلابگ و شیر Sit ایتالیا

مصرف سوخت 4.8 مترمکعب در ساعت

فضای قابل گرمایش 500 الی 900 مترمکعب

وزن محصول 87 کیلوگرم

نمایش محصول

هیتر گازی مدل MGH 525 ZT

فن زیلابگ و شیر Tlong چین

مصرف سوخت 2.7 مترمکعب در ساعت

فضای قابل گرمایش 400 الی 700 مترمکعب

وزن محصول 65 کیلوگرم

نمایش محصول

خرید بخاری گازی

علاوه بر هیترهای گازی یاد شده، گروه تولیدی مهیا اقدام به تولید چهار نوع بخاری کارگاهی نیز نموده است که از میان آن ها، دو مدل را می توانید برای خرید بخاری گازی صنعتی در کرج تهران و سایر شهرها انتخاب نمایید.

خرید بخاری گازی صنعتی

خرید بخاری گازی صنعتی مهیاسان مدل MGS 250
خرید بخاری گازی صنعتی مهیاسان مدل MGS 450

نمایش مدل ها

در صورتی که تصمیم به خرید بخاری گازی صنعتی در کرج تهران و سایر شهرها را از میان مدل های فوق دارید به این نکته توجه داشته باشید که هیترها نیاز به اتصال به برق تکفاز 220 ولت 1 آمپر دارند و همچنین قیمت آن ها با توجه و ابعاد و نوع فن و شیر مورد استفاده متغییر می باشد. جهت مشاهده قیمت بروز این محصولات با مراجه به فروشگاه تجهیزات صنعتی و در قسمت محصولات گرمایشی می توانید قیمت هر یک از این کالاها را مشاهده نمایید.

همچنین توجه داشته باشید که ابعاد فضایی که بخاری در آن مورد استفاده قرار می گیرد از نکات بسیار مهم در خرید بخاری گازی مناسب است و در صورت عدم توجه به این نکته بسیار مهم ممکن است بخاری خریداری شده از نظر گرمایشی پاسخگوی محیط شما نباشد. جهت محاسبه فضای مدنظر خود می بایست مساحت را در ارتفاع ضرب نموده و عدد به دست آمده را با کاتالوگ محصول تطبیق نمایید.

انتخاب کالای مورد نیاز

به عنوان مثال برای فضایی با متراژ 150 مترمربع به ارتفاع سقف 4 متر (600 = 4 * 150). می توان از هیتر گازی مدل MGH 525 ZT استفاده نمود که فضای قابل گرمایش. آن 400 الی 700 متر مکعب است. بدیهی است در صورتی که فضای شما بالای. 900 مترمکعب باشد نیازمند استفاده از دو دستگاه یا بیشتر بخاری گازی خواهد بود.. به عنوان مثال برای یک سوله به متراژ 600 متر مربع با ارتفاع سقف 6 متر (3600 = 6 * 600). می بایست اقدام به خرید بخاری گازی مدل MGH 845 ZS یا MGH 845 IT به تعداد 4 دستگاه نموده. و آن ها را در چهار گوشه محوطه قرار دهید.

اقدامات پس از خرید

پس از خرید بخاری گازی در کرج تهران و سایر شهرها و به هنگام نصب آن حتما توجه داشته باشید که. دودکش بخاری مجهز به کلاهک بوده و کلیه مسیرهای لوله و دودکش را کنترل نمایید.. همچنین توجه داشته باشید که که با بست فلزی ابتدا و انتهای شلنگ گاز کاملا محکم. شده باشد و از سوراخ نبودن و عدم پوسیدگی شلنگ گاز اطمینان حاصل نمایید. با توجه به. اینکه بخاری گازی اکسیژن هوا را می سوزاند بهتر است هر چند ساعت یک بار درب ها.ی فضای مورد استفاده را به منظور ایجاد جریان هوای تازه باز نمایید.

حین استفاده از بخاری گازی و روشن بودن آن حتماً چک کنید که لوله. های بخار ی داغ شده باشند، در غیر این صورت فورا با خدمات پس از فروش تماس. حاصل نمایید. هرچند که با خرید بخاری گازی مهیاسان در کرج تهران و سایر شهرها شما محصولی بسیار با کیفیت را تهیه کرده اید. ولی توجه به نکات ایمنی گفته شده هموار مهم و حائز اهمیت می باشد.

خرید از فروشگاه تجهیزات صنعتی

خرید بخاری گازی صنعتی در کرج تهران و سایر شهرها از فروشگاه های معتبر تضمین. کننده اصالت محصولی است که به دست شما خواهد رسید. فروشگاه تجهیزات صنعتی با. داشتن نماد اعتماد الکترونیک و تضمین ارائه گارانتی و خدمات پس از فروش گروه مهیا استفاده. بدون مشکل از این محصولات را برای شما مهیا می نماید. اگر نیاز به کسب اطلاعات بیشتر. در خصوص خرید بخاری گازی صنعتی در کرج تهران و سایر شهرها مناسب فضای مدنظر خود را دارید،. می توانید با کارشناسان ما تماس گرفته و از راهنمایی آنها نیز بهره مند شوید.

فروشگاه اینترنتی تجهیزات صنعتی یکی از مراکز خرید بخاری گازی صنعتی در کرج تهران و سایر شهرها بوده. وعلاوه بر در اختیار گذاشتن اطلاعات به روز و مورد نیاز مشتریان، خدماتی چون. ارسال سریع، پرداخت در محل، مشاوره و نصب اینترنتی رایگان را برای شما در نظر گرفته است.. فروشگاه اینترنتی تجهیزات صنعتی محصولاتی با کیفیت را از میان برندهای مطرح کشور. با ضمانت اصالت کالا و ارائه گارانتی و خدمات پس از فروش شرکت تولید. کننده در اختیار مشتریان گرامی قرار می دهد و با حذف واسطه های مختلف ارتباطی. مستقیم میان خریدار و تولید کننده برقرار می نماید.

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: متأسفانه شما اجازه انتخاب یا کپی کردن متن و نیز نمایش سورس کدها را ندارید