خرید تجهیزات صنعتی
سبد خرید

بخاری فن دار

فهرست مطالب

قیمت خرید بخاری فن دار در کرج تهران و سایر شهرها

اگر به دنبال قیمت خرید بخاری فن دار در کرج تهران و سایر شهرها هستید این صفحه اطلاعات مناسبی را در خصوص این محصول به شما ارائه می کند. پنج مدل بخاری فن دار در فروشگاه تجهیزات صنعتی موجود می باشد که همگی از محصولات با کیفیت تولید گروه مهیاسان است. گفتنی است که گروه مهیا دارای سه برند زیرمجموعه می باشد که هر یک شاخه ای از خدمات این شرکت را عرضه می کنند.

مهیا سل تولید کننده انواع پدهای سلولوزی است که جایگزینی بسیار کابردی برای پوشال های قدیمی محسوب می شود. مهیا سان تولید کننده محصولات حرارتی و برودتی است و اگر به دنبال اطلاع از قیمت و خرید بخاری فن دار در کرج تهران و سایر شهرها هستید محصولات این گروه در چند مدل مختلف، مناسب کاربری مد نظر شما خواهد بود که در ادامه به توضیح آن ها خواهیم پرداخت. مهیامان هم ارائه دهنده خدمات تأمین و بازرگانی گروه مهیا است و گستره ای از خدمات تجاری را به جهت پاسخگویی نیاز بازارهای داخلی و خارجی عرضه می دارد. به منظور خرید تجهیزات صنعتی توید گروه مهیا می توانید به صفحه فروشگاه مراجعه نمایید. لازم به ذکر است که بخاری نفتی – گازوئیلی فاقد فن می باشد.

قیمت های رقابتی

در صورتی که به دنبال اطلاع از قیمت و خرید بخاری فن دار در کرج تهران و سایر شهرها هستید، گروه مهیاسان محصولاتی کاربردی و با کیفیت بالا را به بازار عرضه کرده است. قیمت بخاری فن دار مهیا بسیار رقابتی بوده و در مقایسه با کیفیت و کارایی این محصول صنعتی گزینه مقرون به صرفه ای به شمار می رود. توجه داشته باشید که بخاری های فن دار با پرتاب گرمای تولید شده در مسیری که تنظیم می شوند در واقع نوعی گرمایش نقطه ای ایجاد نموده که به مرور زمان و با کارکرد طولانی فضای اطراف را هم گرم می کنند. فن به کار رفته در بخاری های مهیا شامل دو نوع فن زیلابگ و فن ایرانی است.

قیمت خرید بخاری فن دار

جهت خرید بخاری فن دار گازی در کرج تهران و سایر شهرها مدل های زیر در فروشگاه تجهیزات صنعتی موجود می باشد:

یونیت هیتر گازی مهیاسان مدل MGH 525 ZT

  • یونیت هیتر 25000 دارای فن زیلابگ و شیر TLong ساخت چین
  • وزن محصول 65 کیلوگرم با مصرف سوخت 2.7 مترمکعب گاز طبیعی در هر ساعت
  • فضای قابل گرمایش این محصول 400 الی 700 مترمکعب
  • اطلاعات کامل محصول

یونیت هیتر گازی مهیاسان مدل MGH 845 ZS

  • یونیت هیتر 45000 دارای فن زیلابگ و شیر Sit ساخت ایتالیا
  • وزن محصول 87 کیلوگرم با مصرف سوخت 4.8 مترمکعب گاز طبیعی در هر ساعت
  • فضای قابل گرمایش این محصول 500 الی 900 مترمکعب
  • اطلاعات کامل محصول

یونیت هیتر گازی مهیاسان مدل MGH 845 IT

  • یونیت هیتر 45000 دارای فن ایرانی و شیر TLong ساخت چین
  • وزن محصول 87 کیلوگرم با مصرف سوخت 4.8 مترمکعب گاز طبیعی در هر ساعت
  • فضای قابل گرمایش این محصول 500 الی 900 مترمکعب
  • اطلاعات کامل محصول

اطلاعات فنی جهت خرید بخاری فن دار مهیا

جهت مشاهده قیمت هیتر و بخاری فن دار مهیا در کرج تهران و سایر شهرها در سه مدل گازی فوق می توانید به قسمت فروشگاه تجهیزات صنعتی مراجه نموده و علاوه بر مشاهده قیمت، مشخصات فنی محصول را نیز مطالعه نمایید. لازم به ذکر است که تمامی این محصولات قابلیت نصب سنسور مونوکسید کربن، ترموستات محیطی را دارا بوده و علاوه بر امکان نصب در ارتفاع، داری قابلیت تنظیم دمپر نیز می باشند. سوخت این محصولات گاز طبیعی بوده و در عین حال این امکان وجود دارد که با اعمال تغییراتی سوخت مصرفی را به گاز مایع تغییر داد.

علاوه بر یونیت هیترهای گازی مهیاسان دو مدل دیگر یونیت هیتر برقی سه فاز نیز توسط این گروه تولید و به بازار عرضه شده است:

یونیت هیتر برقی مهیاسان مدل MEH 150

  • یونیت هیتر برقی سه فاز دارای فن زیلابگ و کلید سلکتوری
  • وزن محصول 28 کیلوگرم با مصرف برق 400 ولت 21.7 آمپر
  • فضای قابل گرمایش این محصول 50 الی 150 مترمکعب
  • اطلاعات کامل محصول

یونیت هیتر برقی مهیاسان مدل MEH 155

  • یونیت هیتر برقی سه فاز دارای فن زیلابگ و کلید لمسی
  • وزن محصول 28 کیلوگرم با مصرف برق 400 ولت 21.7 آمپر
  • فضای قابل گرمایش این محصول 50 الی 150 مترمکعب

هیتر برقی فن دار

جهت مشاهده قیمت و خرید بخاری فن دار مهیا در کرج تهران و سایر شهرها. در دو مدل برقی فوق می توانید به قسمت فروشگاه تجهیزات صنعتی مراجه نموده. و علاوه بر مشاده قیمت، مشخصات فنی محصول را نیز مطالعه نمایید. لازم به ذکر است. که این دو مدل محصول دارای قابلیت تغییر ظرفیت خروجی تا سه مرحله 5، 10 و 15 کیلو وات بوده. و میزان هوادهی آن 1300 متر مکعب در ساعت است. این محصولات توسط کارشناسانی. خبره در حوزه های مهندسی برق و مکانیک طراحی شده، بسیار زیبا و با کیفیت می باشند؛. همچنین یونیت هیترهای برقی مهیاسان از راندمان بالایی برخوردار بوده و دارای سطح ایمنی بالایی است.

مزیت بخاری فن دار

اگر بنا بر اطلاعاتی که به دست آورده اید اکنون به دنبال آگاهی. از قیمت به منظور خرید بخاری فن دار در کرج تهران و سایر شهرها هستید،. بهتر است که اکنون توضیحی راجع به مزیت اصلی این نوع بخاری ها بدهیم.

گرما به دلیل ماهیت خود و سبک تر بودن نسبت به هوای سرد، تمایل به حرکت رو به بالا دارد. این موضوع نشان دهنده کاهش راندمان و بازدهی در اکثر انواع و مدل های بخاری است. بخاری فن دار با مجهز شدن به فن، از امکان پرتاب و متمرکز کردن حرارت ایجاد شده برخوردار است. چنین ویژگی ای اجازه خواهد داد که حرارت پیش از بالا رفتن، در فضا پخش شده و. با ایجاد گرمای مطلوب، کارکردی بهتر و ایده آل را از محصول شاهد باشیم.

بنابراین آگاهی از قیمت و خرید بخاری فن دار در کرج تهران و سایر شهرها تصمیمی. هوشمندانه جهت افزایش بازدهی محصول در گرمایش مطلوب محیط مد نظر شما خواهد داشت.

همچنین بخوانید

2 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: متأسفانه شما اجازه انتخاب یا کپی کردن متن و نیز نمایش سورس کدها را ندارید