خرید تجهیزات صنعتی
سبد خرید
قیمت خرید بخاری نفتی گازوئیلی مهیا مهیاسان کرج تهران

بخاری نفتی – گازوئیلی

بخاری نفتی – گازوئیلی

فهرست مطالب

خرید بخاری نفتی – گازوئیلی در کرج ، تهران و سایر شهرها

در فصول سرما که در مناطق مختلف ایران به واسطه تنوع آب و هوایی ممکن است از اواخر شهریور ماه (در نقاط مرتع و کوهستانی) آغاز شده و تا اواسط اردیبهشت ماه ادامه پیدا کند، یکی از مهم ترین نیازهای تمامی محیط های مسکونی، تجاری، اداری، صنعتی، کارگاهی، آموزشی و… وجود وسایل گرمایشی است که بتواند تأمین کننده حرارت مورد نیاز باشد. به این منظور اقداماتی نظیر خرید بخاری نفتی – گازوئیلی مهیا سان و یا انواع بخاری گازی ، هیتر برقی و هیتر گازی اقدامی لازم و ضروری به نظر می رسد.

← مشاهده لیست بخاری نفتی – گازوئیلی

به منظور تهیه یکی از انواع بخاری ها، باید شرایط مکانی و امکانات موجود در منطقه به علاوه ی شرایط اقتصادی مد نظر مورد توجه قرار بگیرند. خرید بخاری نفتی – گازوئیلی در کرج تهران و سایر شهرها در مناطقی که متأسفانه هنوز مجهز به لوله کشی گاز نشده و یا از منابع برق شهری و صنعتی بی بهره اند، امری ضروری است. طبیعتاً در چنین مناطقی، انواع بخاری های گازی یا برقی کاربردی نخواهند داشت و بهترین گزینه ی موجود، خرید بخاری نفتی – گازوئیلی است.

دلایل خرید بخاری نفتی – گازوئیلی

تمامی انواع بخاری ها و به طور کلی سیستم های گرمایشی مانند هیترها، از ماده ای به عنوان سوخت استفاده می کنند و به منظور خرید بخاری نفتی – گازوئیلی در کرج تهران و سایر شهرها یا گازی یا برقی، باید امکان تهیه سوخت مورد نیاز را نیز در نظر داشت. متأسفانه در کشور ما در بسیاری از مناطق روستایی، کوهستانی، صنعتی و… و حتی در برخی مناطقی که در مجاورت شهرهای بزرگ هستند، هنوز امکاناتی نظیر لوله کشی گاز و یا کابل کشی برق شهری یا صنعتی وجود ندارد. در چنین مناطقی الزاماً اجبار به استفاده از سوخت هایی وجود دارد که توسط مصرف کننده قابل حمل و تأمین باشد، مانند سوخت هایی نظیر نفت و گازوئیل. این موضوع نشان دهنده ی ضرورت خرید بخاری نفتی – گازوئیلی در کرج تهران و سایر شهرها است.

قیمت خرید بخاری نفتی گازوئیلی مهیا مهیاسان کرج تهران

یکی دیگر از دلایلی که می توانند در برابر تهیه بخاری برقی توجیه کننده ی خرید بخاری نفتی – گازوئیلی مهیا باشد، محدودیت و صرفه جویی در منابع مالی است. برای بسیاری از کارگاه های بزرگ، مراکز صنعتی، کارخانه ها، کارگاه های تولیدی، مراکز پرورش دام و طیور و… به واسطه ی بزرگ بودن فضا، استفاده از وسایل گرمایشی که با برق کار می کنند (مانند بخاری ها و هیترهای برقی) مقرون به صرفه نیست. و این هم یکی دیگر از دلایلی است که نشان دهنده ضرورت خرید بخاری نفتی – گازوئیلی در چنین شرایطی است.

برای آشنایی با گروه مهیا بخوانید ← بخاری مهیا

انواع بخاری نفتی – گازوئیلی

برای افرادی که در دهه سوم به بعد زندگی خود قرار دارند، بخاری نفتی–گازوئیلی ممکن. است وسیله ای کاملاً نوستالژیک باشد زیرا در سال های نه چندان دور و به دلیل فقر بیش. تر در امکاناتی چون گاز رسانی، بسیاری از مناطق حتی مناطق شهری نیز. ملزم به خرید بخاری نفتی – گازوئیلی در کرج تهران و سایر شهرها و استفاده از آن بودند.

اما با گسترش انواع طراحی های صنعتی، بخاری های نفتی – گازوئیلی مهیا نیز تنوع. بسیاری پیدا کردند که این تنوع نه تنها شامل انواع کاربردهای گوناگون خانگی،. ویلایی، تجاری، ادرای، مدارس، صنعتی و… می شود بلکه دربرگیرنده ی تنوع های. ظاهری و رنگ نیز بوده است. از دیگر ویژگی های توسعه یافته که موجب به صرفه. بودن خرید بخاری نفتی – گازوئیلی در کرج تهران و سایر شهرها می شود، بالا رفتن بازدهی آن ها، مرغوب تر شدن و بالا رفتن. کیفیت متریال ساخت و کاهش هزینه های خرید، تعمیر و نگهداری این محصول است.. به علاوه این که امکان بررسی انواع این بخاری ها در وب سایت تجهیزات صنعتی وجود داشته. و می توانید با در نظر گرفتن ویژگی های گوناگون مانند قیمت، ظرفیت گرمایشی و…. اقدام به خرید بخاری نفتی – گازوئیلی در کرج تهران و سایر شهرها نمایید.

مزایا و معایب خرید بخاری نفتی – گازوئیلی مهیا

به طور کلی مهم ترین مزیت خرید انواع بخاری نفتی – گازوئیلی مهیاسان در. برابر سایر انواع سیستم های گرمایشی (گازی، برقی و…) را می توان در استفاده ی بسیار. راحت و دسترسی پذیری آن ها دانست. به علاوه این که بخاری نفتی – گازوئیلی از. روش نصب بسیار آسان و هزینه سوخت بسیار کم تر نسبت به کالاهای مشابه برخوردار است.. مزایای دیگری را نیز در خرید بخاری نفتی – گازوئیلی در کرج تهران و سایر شهرها می توان برشمرد. که شامل بازدهی و راندمان بالا، مقرون به صرفه بودن آن و… است.

قیمت خرید بخاری نفتی گازوئیلی مهیا مهیاسان کرج تهران

همچنین خطر خفگی بر اثر آلاینده ای چون مونو اکسید کربن را نیز می توان. به عنوان یکی از مشکلات جدی انواع بخاری های نفتی – گازوئیلی دانست. که نیازمند دقت و مراقبت بسیار زیاد است.

مزایا
  • مناسب برای استفاده در مکان های فاقد گاز و برق
  • هزینه سوخت پایین
  • راندمان و گرما بخشی بالا
  • بهره گیری از سیستم های ایمنی بخاری نفتی – گازوئیلی مهیا
  • دسترسی پذیری بالا
  • نصب آسان
  • هزینه پایین برای تعمیر و نگهداری
  • مناسب برای بهره گیری در محیط های کوچ، متوسط و بزرگ
معایب
  • امکان بروز و نشت آلاینده های خطرناک و سمی در صورت عدم رعایت مسائل ایمنی
  • امکان خطر آتش سوزی در صورت بی دقتی و عدم رعایت مسائل ایمنی

میزان گرمایش

خرید بخاری نفتی – گازوئیلی مهیا در کرج تهران و سایر شهرها که در انواع گوناگون وجود دارد، می تواند تأمین. کننده گرمایش مورد نیاز برای محیط هایی با حجم هایی متفاوت از 200 الی 1000 متر. مکعب باشد. در نظر داشته باشید که میزان فضای قابل گرمایش در انواع بخاری ها. بر حسب «متر مکعب» بیان می شوند. به عنوان مثال فضایی با مساحت تقریبی 70 متر مربع. و ارتفاع 2.8 متر، دارای حجم 196 متر مکعب است.. خرید انواع بخاری نفتی – گازوئیلی کارگاهی مهیا در کرج تهران و سایر شهرها می تواند تأمین کننده ی گرمای. مورد نیاز برای فضاهایی برابر با 350 الی 1000 متر مکعب باشد.

این میزان فضای قابل گرمایش وابستگی مستقیمی به مصرف سوخت دارد.. نوع کوچک تر بخاری نفتی – گازوئیلی کارگاهی مهیا (مدل MOS 250) دارای مصرف سوختی برابر. با 1.5 الی 3 متر مکعب نفت سفید و یا 0.9 الی 3.6 متر مکعب گازوئیل است.. بازه ی یاد شده وابسته به سرمای هوا و میزان شعله مورد نیاز است.. خرید نوع بزرگ تر بخاری نفتی – گازوئیلی کارگاهی مهیاسان (مدل MOS 450) نیز دارای مصرف سوخت به. میزان 1.6 الی 5.6 متر مکعب نفت سفید و یا 1.3 الی 5.7 متر مکعب گازوئیل است.

استاندارد و کیفیت

شرکت تولیدی مهیا به عنوان یکی از برندهای مطرح در زمینه تولید تجهیزات گرمایشی،. در طراحی، ساخت و تولید انبوه محصولات گرمایشی، خود را ملزم به رعایت استانداردهای. روز و سطح بالا نموده است. بنابراین تمامی این محصولات گرمایشی موفق به. اخذ تأییدیه استاندارد EN621 و گواهی CE شده که نشان دهنده بازدهی بالا و کیفیت ساخت بی نظیر. آن ها است. به همین دلیل خرید بخاری نفتی – گازوئیلی مهیاسان در کرج تهران و سایر شهرها که به همراه. گارانتی دو ساله ارائه می گردد، گزینه ای مطمئن و آسوده است.

کاربرد

خرید بخاری نفتی – گازوئیلی مهیا در کرج تهران و سایر شهرها می تواند تضمین کننده ی نیاز های گوناگونی. برای مصارف خانگی، صنعتی، بخاری کارگاهی ، تجاری، اداری، پرورش دام و طیور،. باغ ها و ویلاها و… باشد.

شیوه کار

هنگامی که اقدام به. خرید بخاری نفتی – گازوئیلی مهیا در کرج تهران و سایر شهرها می کنید، مهم ترین موضوع تهیه سوخت مورد نیاز و. نصب آن است. اما سیستم داخلی این محصول به. گونه است که از دو قسمت تشکیل شده است.

بخش داخلی

این بخش شامل قسمتی است که تنوره، کوره و یا آتش خانه نامیده می شود و محفظه ای است. که در آن، سوخت به آتش تبدیل شده و ایجاد حرارت می نماید. این بخش از جنس. چدن ساخته می شود تا علاوه بر بازدهی و انتقال حرارت بالا، دوام بسیار زیادی. هم داشته، توجیه کننده خرید بخاری نفتی – گازوئیلی مهیا بوده و بتواند تا سال های سال مورد. استفاده قرار بگیرد. سوخت مورد نیاز (نفت سفید و یا گازوئیل) از طریق لوله ای. فولادی از مخزن خارج شده و به صورت قطره ای و از طریق شیری که دارای اهرم تنظیم. حرارت است، وارد آتش خانه یا تنوره می شود. از طریق سوراخ های تعبیه شده در. دیواره ی تنوزه هم اکسیژن مورد نیاز برای ایجاد آتش، تأمین می شود. حالا کافی است با. ایجاد احتراق، بخاری روشن شود تا گرمایش مطلوب را ایجاد نماید.

بخش خارجی

این بخش شامل محفظه ی خارجی بخاری نفتی – گازوئیلی است که در بر گیرنده ی نمای محصول نیز هست. در این بخش اهرمی نیز تعبیه شده است که به در محفظه چدنی متصل است و با استفاده از آن می توان با روشن شدن شعله، در محفظه چدنی را بست تا شعله ی مطلوب تر و بهتری ایجاد شود.

اقدامات لازم پس از خرید بخاری نفتی – گازوئیلی مهیاسان

پس از تهیه محصول نیاز دارید تا آن را در جای مناسب نصب نمایید. نصب آن به راحت ترین شکل ممکن صورت می پذیرد اما در صورت نیاز همکاران ما آماده اند تا به صورت ویدئویی شیوه نصب صحیح را آموزش داده و یا در صورت تمایل، محصول را برای شما به صورت حضوری نصب نمایند.

سعی کنید مکانی را برای نصب بخاری نفتی – گازوئیلی در نظر بگیرید که در مجاورت پرده و یا سایر مواد آتش زا نباشد. مسیر دودکش را بررسی نموده و از باز بودن و عدم گرفتگی آن اطمینان حاصل کنید. گرفتگی مسیر دودکش می تواند موجب پسرفت دود و گازهای حاصل از احتراق به محفظه و محیط شود. بهتر است این محصول را بر روی یک زیر بخاری یا پایه نصب کنید تا خرید بخاری نفتی – گازوئیلی مهیا در کرج تهران و سایر شهرها موجب آسیب و تماس با فرش، سرامیک و یا کف فضا نشود. مراقب باشید تا برای اجتناب از ایجاد و خطر و نیز تحمیل هزینه های اضافی، اهرم سوخت را. به میزان مورد نیاز باز کرده و مواظب دستکاری آن توسط کودکان باشید.

به منظور بازدهی و راندمان بیش تر، بهتر است که بخاری را مرتباً از گرد و غبار و سایر آلاینده ها پاک نمایید. همچنین جهت ایمنی بیش تر، اقدام به عایق بندی و درزگیری محل اتصال دودکش بخاری نفتی – گازوئیلی مهیا در کرج تهران و سایر شهرها با دیوار نمایید. ضمناً بررسی ماهانه لوله بخاری، کلاهک تعدیل، دود کش و سایر اتصالات می تواند باعث اجتناب هر چه بیش تر از خطرات احتمالی شود.

نکات مهم در هنگام خرید، نصب و استفاده از بخاری نفتی – گازوئیلی

  • خرید بخاری نفتی – گازوئیلی از شرکت های معتبر و بررسی وجود استانداردهای لازم
  • رعایت نکات ایمنی نصب
  • نصب دور از موارد آتش زا
  • باز بودن مسیر دود کش
  • انتخاب دود کش متناسب با قطر دود کش ساختمان
  • استفاده از کلاهک دودکش برای اجتناب از برگشت دود و گاز
  • نصب بخاری نفتی – گازوئیلی بر روی پایه
  • تنظیم اهرم سوخت به میزان متناسب با سرمای هوا
  • اجتناب از دستکاری اجزای بخاری توسط کودکان
  • نظافت و پاک کردن دوره ای بخاری
  • عایق بندی محل اتصال دود کش با دیوار یا شیشه
  • برررسی دوره ای اتصاالات، کلاهک و دودکش
  • ارتفاع مناسب لوله دودکش در پشت بام (60 سانتی متر)
  • انتخاب و خرید بخاری نفتی – گازوئیلی مجهز به کاربراتور (سیستم تنظیم سوخت)
  • نصب بخاری در محلی صاف و بدون شیب
  • توجه و دقت به بروز نقص های فنی احتمالی
همچنین بخوانید

6 پاسخ

    1. سلام کامران جان.
      به هیچ عنوان. در واقع از آن جایی که کارشناسان ما به صورت آنلاین و با استفاده از نرم افزارهای تماس تصویری (ویدئو کال) نصب محصول را از صفر تا صد آموزش داده و بر فرآیند نصب نیز نظارت می نمایند، پس از اتمام نصب و با توجه به اطمینان از نصب صحیح، گارانتی آن را نیز صادر می نمایند.

    1. سلام احسان عزیز.
      برای ارسال شما می توانید هم درخواست ارسال محصول توسط باربری و هم درخواست تحویل حضوری محصول از انبار را داشته باشید. محصول بسته به انتخاب شما تحویل داده خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: متأسفانه شما اجازه انتخاب یا کپی کردن متن و نیز نمایش سورس کدها را ندارید