خرید تجهیزات صنعتی
سبد خرید

بخاری ایستاده گازی

فهرست مطالب

قیمت بخاری ایستاده گازی در کرج تهران و سایر شهرها

بخاری ایستاده اصطلاحی است که در برابر انواع بخاری دیواری استفاده می شود. این نوع از بخاری ها شامل انواع گوناگونی از بخاری نفتی – گازوئیلی و بخاری گازی و همچنین انواع هیتر گازی و هیتر برقی هستند. اگر شما هم در طی تحقیقات خود برای کسب اطلاع از قیمت بخاری ایستاده گازی در کرج تهران و سایر شهرها به این مطلب رسیده اید، پس در ادامه با ما همراه باشید.

قیمت بخاری ایستاده

ما در فروشگاه آنلاین خرید تجهیزات صنعتی چندین مدل از انواع بخاری ایستاده را تهیه نموده و تلاش کرده ایم که با حذف واسطه های زنجیره ای، این محصولات را با بهترین قیمت در اختیار شما مشتریان گرامی قرار دهیم. همچنین به منظور تهیه ی کالاهایی با کیفیت به سراغ برند معتبر مهیا رفته ایم، زیرا محصولات این گروه تولیدی معتبر سال هاست که در خانه ها، کارخانجات، ادارات، تولیدی ها، اماکن ورزشی، مراکز پرورش دام و طیور و… مورد استفاده گسترده قرار داشته و به اصطلاح، امتحان خود را پس داده اند.

قیمت بخاری ایستاده گازی و نفتی – گازوئیلی و همچنین هیترهای گازی و برقی مهیاسان در کرج تهران و سایر شهرها را می توانید از لینک محصولات زیر مشاهده نمایید:

قیمت بخاری ایستاده گازی

بخاری ایستاده گازی:
بخاری ایستاده نفتی – گازوئیلی:
هیتر ایستاده گازی:
هیتر ایستاده برقی:

ویژگی های قیمت بخاری ایستاده گازی مهیاسان

هر کدام از محصولات بالا دارای ویژگی های منحصر به فرد خود هستند که آن ها را از محصولات مشابه موجود در بازار متمایز می گردانند.

از ویژگی های بخاری ایستاده گازی و نفتی – گازوئیلی مهیا در کرج تهران و سایر شهرها می توان به ظرفیت و حرارت بالا، بهره گیری از مشعل های اتمسفریک چدنی با بازدهی و راندمان بالا، ابعاد و وزن کاملاً مناسب برای استفاده کارگاهی، برخورداری از بدنه از جنس فولاد ضد زنگ (استینلس استیل)، بهره گیری از رنگ نقره ای نسوز، طراحی 360 درجه به منظور انتشار بهتر حرارت در تمام جهات و به طور یکسان، اخذ تأییده استاندارد EN621 و گواهی CE، گارانتی، خدمات نصب و خدمات پس از فروش اشاره نمود. برای اطلاع از قیمت بخاری ایستاده گازی مهیا در کرج تهران و سایر شهرها می توانید از لینک هایی که بالاتر درج کردیم استفاده نمایید.

ویژگی های هیتر ایستاده گازی و برقی مهیاسان

همچنین از ویژگی های بخاری ایستاده برقی / گازی مهیا (که شامل انواع هیتر می باشد). می توان به استفاده از مشعل اتمسفریک صنعتی و چدنی، بهره گیری از فن زیلابگ .(یا فن با کیفیت ایرانی) به منظور پرتاب حرارت، استفاده از شیرآلات برند. Sit ایتالیا (یا برند TLong چین)، مجهز بودن به حسگرهای کنترل حد و کنترل فن (ترمودیسک)،. مصرف انرژی برق پایین برای هیترهای گازی، طراحی زیبا و تنوع در رنگ بندی به. منظور استفاده در محیط های تجاری و اداری متناسب با طراحی محیطی، برخورداری از پوشش. رنگی بدنه الکترواستاتیک عایق و رنگ نسوز قطعات داخلی اشاره کرد.. برای اطلاع از قیمت بخاری ایستاده گازی مهیا شامل انواع هیتر در کرج تهران و سایر شهرها نیز می توانید. از لینک هایی که بالاتر درج کردیم استفاده نمایید.

این هیترها که به عنوان یکی از انواع بخاری ایستاده گازی محسوب می شوند،. بسیار بی صدا و سبک بوده و به دلیل طراحی زیبای خود قابلیت نصب در تمامی اماکن. تجاری و تفریحی را دارا هستند.

قیمت بخاری ایستاده مهیا در فروشگاه تجهیزات صنعتی

از مزایای قیمت خرید بخاری ایستاده گازی مهیا در کرج تهران و سایر شهرها رقابتی بودن است که به. دلیل حذف واسطه های زنجیره ای و ارائه مستقیم به مشتریان فراهم شده است.. همچنین مشتریان ما می توانند با خرید محصول مورد نظر خود از خدمات نصب آن چه به صورتی. حضوری و توسط نصاب رسمی گروه مهیا و چه به صورت آموزش آنلاین توسط کارشناسان ما برخوردار شوند.. هر دو نوع نصب محصولات شامل گارانتی و خدمات پس از فروش خواهد بود.

با خرید از فروشگاه اینترنتی تجهیزات صنعتی نه تنها می توانید. از بهترین قیمت بخاری ایستاده گازی مهیا در کرج تهران و سایر شهرها برخوردار شوید، بلکه به تهیه محصولی مبادرت می نمایید. که دارای خدمات گسترده قطعات جانبی و تعمیرات بوده و از پایین ترین هزینه. ممکن جهت هرگونه خدمات تعمیر برخوردار است.

قیمت بخاری ایستاده گازی مهیا در کرج تهران و سایر شهرها در این فروشگاه دارای تضمین قیمت است. به این صورت که شما به هیچ عنوان جهت خرید محصول، هیچ هزینه ای اضافه. بر قیمت مصوب آن نخواهید پرداخت و حتی در بازه های زمانی گوناگونی از خدمات فروش ویژه. و قیمت های همراه با تخفیف برخوردار خواهید شد. این بازه های زمانی از طریق همین. وب سایت به اطلاع شما عزیزان خواهد رسید.

تخفیف های ویژه خرید گروهی

قیمت بخاری ایستاده گازی در کرج تهران و سایر شهرها در این فروشگاه در حالت کمینه خود قرار دارد،. اما علاوه بر این، با خرید گروهی امکان برخورداری از تخفیف های ویژه وجود داشته و. همچنین، هزینه ارسال محصولات به میزان قابل توجهی کاهش خواهد یافت. البته سرویس. ویژه ای نیز برای خریدهای بیش از 20 میلیون تومان در نظر گرفته شده است که شامل ارائه. خدمات ارسال محصول به صورت رایگان می باشد.

در فروشگاه تجهیزات صنعتی علاوه بر محصولات یاد شده به زودی شاهد. عرضه مستقیم بسیاری محصولات دیگر مانند کولرهای آبی پوشالی و سلولزی و. سایر محصولات سلولزی گروه تولیدی مهیا خواهیم بود.

همچنین بخوانید

2 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: متأسفانه شما اجازه انتخاب یا کپی کردن متن و نیز نمایش سورس کدها را ندارید