خرید تجهیزات صنعتی
سبد خرید

بخاری فن دار گازی

فهرست مطالب

بخاری فن دار گازی در کرج تهران و سایر شهرها

در بین محصولات گروه تولیدی مهیا، انواع بخاری ها و هیتر وجود دارد که هر کدام بسته به نوع سوخت و کارکرد خود، مناسب برخی مکان ها بوده به نحوی که مصرف انرژی را تا حد زیادی پایین آورده و وسیله ی گرمایشی ایده آلی محسوب می گردند. برخی از این محصولات به دلیل نوع کارایی خود نیازی به فن ندارند اما برخی دیگر به فن های پر قدرت مجهز شده اند تا با گسترش بازه ی کارایی محصولات، نیازهای دیگری را نیز بر طرف کنند. در صورتی که شما هم برای آگاه شدن از قیمت خرید بخاری فن دار گازی در کرج تهران و سایر شهرها این مطلب را می خوانید، پس در ادامه با ما همراه باشید.

قیمت خرید بخاری فن دار گازی در کرج تهران و سایر شهرها 

از میان محصولات گرمایشی گروه تولیدی مهیاسان، چهار نوع هیتر موجود است که مجهز به فن هستند. سه مدل از آن ها (سری MGH) از گاز طبیعی به عنوان سوخت بهره می برند و یک مدل (سری MEH) از برق سه فاز برای تأمین نیروی خود استفاده می نماید. جهت مشاهده مشخصات کامل و سفارش خرید هر یک از این محصولات که در دسته بخاری فن دار قرار دارند، می توانید از لینک های زیر استفاده نمایید:

قیمت خرید بخاری فن دار گازی

بخاری فن دار گازی (سری MGH)

بخاری فن دار برقی (سری MEH)

همچنین در صورت نیاز به انواع بخاری های بدون فن، از طریق لینک های زیر می توانید به این محصولات نیز دسترسی داشته باشید:

قیمت بخاری فن دار گازی

قیمت خرید بخاری فن دار گازی و برقی در کرج تهران و سایر شهرها در فروشگاه تجهیزات صنعتی به علت حذف واسطه های زنجیره و ارائه محصولات به صورت مستقیم از کارخانه، به گونه ای کاملاً رقابتی و مقرون به صرفه بوده تا هزینه های تهیه این محصولات توسط شما مشتریان عزیز به پایین حد ممکن برسد.

در نظر داشته باشید که سه نوع اول این محصولات که لینک صفحه اختصاصی هر کدام را بالاتر قرار داده ایم، برای استفاده نیازمند منبع سوخت گاز طبیعی (شهری) بوده و برای روشن کردن مشعل نیاز به برق دارند. مصرف برق در این محصولات به شدت پایین بوده و هزینه های جاری استفاده از آن را بسیار کاهش می دهد.

برق سه فاز

نوع آخر این محصولات مناسب کارگاه ها، تولیدی ها و یا کارخانجاتی است که در مناطق فاقد سیستم. گازرسانی قرار داشته و فقط امکان بهره گیری از برق سه فاز را دارند. مشخصات و. اطلاعات دقیق هر محصول، جنس بدنه و قطعات داخلی، نوع رنگ بدنه. و رنگ قطعات داخلی، ظرفیت حرارتی، نوع سوخت مورد نیاز، وزن،. مشخصات الکتریکی و نوع فن و شیرالآت هر کدام از این محصولات. در صفحه اختصاصی آن ها به طور کامل تشریح شده اند تا بتوانید با اطلاعات جامع و کامل. اقدام به خرید بخاری فن دار گازی یا برقی در کرج تهران و سایر شهرها بنمایید.

همچنین تضمین قیمت خرید بخاری فن دار نیز مانند. سایر محصولات در هنگام خرید تجهیزات صنعتی از این فروشگاه وجود دارد، به گونه ای که. شما مشتریان گرامی به هیچ عنوان مبلغی بالاتر از هزینه مصوب این محصولات را نمی پردازید.

تخفیف های ویژه خرید گروهی

وب سایت تجهیزات صنعتی به منظور خرید های گروهی تخفیف های ویژه ای را نیز در. قیمت خرید بخاری فن دار گازی در کرج تهران و سایر شهرها برای مشتریان خود در نظر گرفته است که با توجه. به تعداد و مبلغ کلی فاکتور اعمال خواهد شد.. در این رابطه می توانید به منظور کسب اطلاعات دقیق تر با مشاوران فروش ما در ارتباط باشید.

همچنین تخفیف ویژه دیگری که برای خرید گروهی بخاری فن دار گازی و برقی از. این فروشگاه در نظر گرفته شده است، به گونه ای است که برای خریدهای بالای 20 میلیون تومان،. ارسال محصولات خریداری شده به صورت رایگان و در کم ترین زمان ممکن صورت. خواهد گرفت. هر دو این تخفیفات نه تنها شامل خرید بخاری فن دار گازی و برقی بلکه. سایر محصولات ارائه شده در وب سایت تجهیزات صنعتی نیز خواهد بود.

ویژگی این محصولات

محصولات یاد شده به منظور استفاده در محیط های کارگاهی، تولیدی، تجاری،. اداری و اماکن ورزشی، پرورش دام و طیور و… طراحی و ساخته شده اند. به همین. دلیل دارای ظرفیت گرمایی بسیار بالایی بوده و جنس بدنه و قطعات. داخلی آن ها نیز متناسب با همین کارایی طراحی و ساخته شده اند.

از مهم ترینِ این ویژگی ها می توان به استفاده از رنگ های الکترواستاتیک برای. بدنه و رنگ های نسوز برای قطعات داخلی اشاره نمود که استهلاک بدنه و قطعات. داخلی را تا حد ممکن پایین می آورد. این موضوع باعث می شود که محصول،. ظاهر زیبا و شکیل خود را حتی طی سالیان متمادی استفاده از آن از دست ندهد و یا. قطعات داخلی آن به سرعت مستهلک نگردند.

شیرآلات و فن

استفاده از فن در انواع بخاری فن دار گازی و برقی در کرج تهران و سایر شهرها به منظور پرتاب حرارت در نظر گرفته شده. است تا بتواند حرارت را به نقاط دورتر محیط نیز انتقال داده و در. سراسر محیط مورد نظر، گرمایی مطبوع و یکنواخت ایجاد نماید. در محصولات یاد شده از دو. نوع فن استفاده شده است. برخی از آن ها از فن زیلابگ و در برخی دیگر از فن دمنده ی با. کیفیت ایرانی برخوردار هستند. همچنین به منظور کنترل جریان گاز ورودی از دو. نوع شیرآلات استفاده شده است. یکی از آن ها شیرآلات برند ایتالیایی. Seat بوده و دیگری شیرآلات برند Tlong چین که هر دوی آن ها از شناخته شده ترین و. مطرح ترین تولیدکنندگان شیرآلات صنعتی محسوب می شوند.

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: متأسفانه شما اجازه انتخاب یا کپی کردن متن و نیز نمایش سورس کدها را ندارید